25 נוב 2016

רגע לפני שבת: עכשיו זה מדעי: טנקיסט זה הכי סקסי

אני מודה שהתגלגלתי מצחוק, למרות שבשורה התחתונה, זה די עצוב.

אתמול השתתפתי בכנס שעסק ביעדים הגלובליים של האו"ם לשנת 2030. הוזמנתי להיות אחת הדוברות בפאנל שדן באחד מאותם יעדים: שוויון מגדרי והעצמת נשים. בסוף הדיון, קם אדם שהציג את עצמו כמדען, ובמסווה של חיוך אוהד הצהיר שידוע (מדעית, כמובן) שזיעה של שריונר מכילה הרבה מאד פרומונים, והרבה פרומונים גורמים לנו לאבד את העשתונות ולחשוב ולרצות רק סקס. מכיוון שבטנק מזיעים זיעה כבדה, חמוצה ו"ריחנית" במיוחד, זה מצב הזימה המושך ביותר. לכן אסור שגברים ונשים יהיו באותו טנק, כי זה יוביל להתגשמות אימת הרבנים, כלומר - טנקיסטים קטנים. זה פשוט מדעי.

נו. רגע לפני שהבשורה הזו תדלוף ותרסק את כל תעשיית הסבון, הבשמים והקוסמטיקה העולמית, אני רוצה להציע סטארט-אפ: להתחיל להפיק סבונים ובשמים בריחות זיעה, ולא סתם - אלא לפי מקצועות. זיעה של שריונרים, של צנחנים, של חי"רניקים - אנשי צבא הנמצאים בשטח (טוב, לא נראה לי שטייסים וג'ובניקים מזיעים יותר מדי, אבל נבדוק את זה). זיעה של ספורטאים (לפי הענפים השונים, כמובן), זיעה של מכונאי רכב, זיעה של טבחים. יש קצת בעיה עם זיעה של אנשי הייטק, עורכי דין או בכלל כאלה שיושבים כל היום במזגנים, אבל גם לזה נמצא פתרון. מדעי, כמובן.

אני לא יודעת מי האישה שחושבת שזיעה כבדה של שריונר - או של כל אחד אחר - היא ריח סקסי (ביותר או בכלל), אבל כל התרגיל הזה הזכיר לי בדיחה ישנה וטובה:

זוג הגיע לפני ליל כלולותיו אל הרב כדי להתייעץ עמו בדבר מותר ואסור בליל הכלולות. בין השאר, הסביר הרב שחייבת להיות הפרדה בין נשים וגברים כי אסור בתכלית האיסור לגבר לרקוד עם אשה, גם אם מדובר באשתו. לאחר הסברים נוספים, ביקש הזוג במבוכה שהרב יסביר להם את דיני תשמיש המיטה (מושג דתי, לא שלי, אבל השימוש במיטה הוא בהחלט דבר חיובי ורצוי. זה כנראה גם יותר נוח מטנק, אבל זה כבר דיון נפרד).

"מותר לי להיות מעל ולה מתחת?" שאל החתן בהיסוס, והרב ענה בנחת: "מותר."

"מותר לי להיות מעל ולו מתחת?" שאלה הכלה המסמיקה, והרב ענה בחיוך: "מותר."

החתן היסס מעט ושאל, "ומותר בישיבה?"

"אם זה משמח אתכם, למה לא," ענה הרב.

"ומותר בכריעה של האחד ועמידה של האחר?" שאלה הכלה בעיניים מושפלות.

"מותר ומותר," צחק הרב.

"ומותר על השולחן, או על הרצפה, או שחייבים במיטה?"

"מותר בכל מקום בחדר, העיקר שיהיה לכם עונג הכלולות," גיחך הרב.

"ומותר בעמידה?" שאל החתן.

"בשום פנים ואופן לא!!"זעק הרב ודפק על שולחנו. "זה אסור בתכלית האיסור!!"

מבוהלים מזעם הרב, שאל הזוג: "אבל מדוע?"

"הרי זה ברור!" זעק הרב. "תשמיש בעמידה עלול להוביל לריקוד!"...

שתהיה לכולנו שבת של עונג שהאש בה רק מחממת את הלבבות.